fredag 4 juli 2014

Arvika think twice!!!


Idag var det dags!!!
Jag hade laddat mig så fullkomligt att höften igår sa ifrån redan innan jag ens kommit dit och igång. Lite bättre kändes det ändå imorse så jag slapp ställa in helt och hållet. 

Då är ju alternativ två istället att ta det lite lugnare under passen. Mmm. Det har jag ju lyckats bra med tidigare. Under de delar av passet som tempot ändå gick ner berodde det nog mer på att passet och stegen är nya och att min hjärna inte funkar så bra med ny koreografi under stress. Jag är lite som min äldste son där, kan jag det inte från start så är det ett misslyckande, och man kan väl inte misslyckas heller!!!!???!! Vilket då innebär att jag inte stannar upp och kollar in, för jag lär mig rätt snabbt om jag bara studerar, utan kör på i full speed ändå och när inte steg och koreografi sitter.... Ja ni kan väl bara föreställa er hur man ser ut då. Armar och ben överallt. Fördelen är väl att man måste ju bara träna minst dubbelt så hårt som alla andra gör som redan kan det!! 


Gänget in action!!!


Lånade ett par bilder från #arvikathinktwice också då jag fick så brått tillbaka till jobbet att jag inte hann få till det själv. Den ovan är en av dem, och även den under här. Den berättar budskapet om vad Arvika think twice står för. Och visst är det ett bra budskap!!!

Jag tror denna bild är Lines, en av initiativtagarna av eventet. Den första bilden på hela gänget som sitter ner nu men som höll igång oss gött under dagen vet jag inte vem som tagit. Gå in på # på instagram så hittar ni många fler bilder från dagen!!!

Jag var iaf helt slut! Var med på BodyAttack och halva CXWORX. Fick brått till jobbet sedan! Och det var läääängesedan jag var med på attacken!!! Tror det var i somras för ett år sedan sist... Såklart pga höften. Idag gick det bra. Men jag brukar aldrig ha ont heller när jag tränar. Det kommer ofta en-två dagar efter men det är inte värre än känningarna igår och det brukar vara positivt! 

Och vad kul det var!!!!!
Fram för fler sådana event!!!!! Oftare!!!! Längre!!!! Love it!!! 


Så idag var det nya skor på, eller inte nya, men inga Asics, och inte ens hälften så sköna. Men de duger än så länge! 


Jag selfie-övar!!!

Foton från dagen! Hoppas ingen tar illa upp för att ni fastnat på bild!!! Men ni såg så snygga ut allihop!!!




Kvalitén på bilderna kanske inte är den bästa men vad förväntar ni er av en som fotar samtidigt som man kör Bodyattack och cx????

Fick ett välförtjänt glas rosé när jag kom hem idag 1,5 timmar senare än förväntat! Det suger jag på och inväntar grillad oxfilé med ugnsrostade grönsaker och pepparsås!!! 

Ha det!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar