måndag 11 augusti 2014

Prioriteringar!!!

Helgen har varit lugn. 
Alldeles för lite träning. 
Men däremot en rejäl dos av socialt umgänge. Kanske inte så behjälpligt för att direkt öka förbränningen men väl på motivationen! 

Idag skulle jag ha testat cross-fit för första gången. Kl 18.30. Och det är ju egentligen alldeles för sent för mig. Inte för att träna men att komma hem på en veckodag. Jag försöker så gott det går att komma hem i tid för att kunna natta smågrabbarna under veckorna förutom onsdagar då det är sen boxning. Men jag skulle ha testat iaf. Och dagens wod verkade ok bortsett från Box jump. Vet inte hur mitt knä skulle palla för det, men väl värt att testa. 

Nu blev det inte så då min fyraåring imorse lyckades grabba tag i mitt samvete och före kl 6 imorse försökte kväva mig med det!  

Så... Istället för cross-fit eller boxning som var alternativ två idag så blev det andra prioriteringar. Med all rätt! Även om jag just nu har stort fokus på mig själv och prioriterar mycket tid på mig och min träning så är ändå familjen de viktigaste av mina prioriteringar så när man får önskningar att uppfylla av två av världens sötaste ögon, ja då får man ibland ändra om och justera i prioriteringar! Idag blev de såhär: 

1. Shoppa ny tandkräm med en varg på tuben!

2. Läsa en bok om Kjokkodilej och alligatojej! 

Kvällen blev underbar!!!

Träningen då?!

Det blev ett lunchpass där jag körde förra veckans PT-pass. Det passet är verkligen hur bra som helst. 

Dagens utrustning;




Det som gjorde mig lite orolig efter passet, som jag hade träningsvärk i magen i sex dagar efter, jo ni hörde rätt. Idag var första dagen utan träningsvärk. Det som oroar mig är att jag ännu inte känner av nån mer smärta! 
Analysen:
Gjorde jag rätt?
Tog jag inte ut mig?
Måste jag ha Maria eller nån annan med? 

Men jag svettades lika mycket iaf så nåt rätt gjorde jag nog ändå! Och pigg och nöjd åkte jag tillbaka till jobbet!! 



Imorgon är det dags för ett nytt PT-pass igen!
Cant't wait!!!! 

Ha det!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar