söndag 21 september 2014

En helg i Götet!

Skulle överraska min man i helgen med en helg i Göteborg. Det gick sådär kan man säga. Göteborg blev av, det var mer överraskningen som gick sådär. Men så är det ibland! 

Fixade semester åt honom i fredags, packade in tillräckligt med kläder, träningskläder, biljetter till That 80's show, kaffelatte samt Daniel och Caroline i bilen och drog iväg! 

Började med en liten tur ut på stan för att få lite lunch. Solen sken och det var högsommarvärme så det blev såklart lunch ute. Därefter gick vi tillbaka till Grand för att byta om. Jag och Caroline skulle passa på att gå på releasen av Bodyjam på Nordic Wellness där hennes kompis är instruktör. Jag är som sagt så långt ifrån en graciös och smidig dansare man kan vara. Att dessutom lägga till det här med att vara cool, ha attityd och uppträda sexigt, njaaaaa, det är inte heller i närheten av vem jag vanligtvis är med lera, gräs, snor, matrester med mera inkletat i kläderna och pollen, damm och tussar i håret... 


Haha... Inte riktigt kanske... Men ni fattar grejen. Jag är som... Ja, en elefant i en glasaffär. Ju mer jag försöker, desto värre brukar det bli. Och visst har självkänslan spelat stor roll i att jag upplevt mig själv såhär. 

Men... 

Vi kom iväg och.. Ja.. Det var fantastiskt kul!!! Och jag klarade det, eller jag tog mig igenom kanske är rätt ord. Men ohh, detta blir det fler gånger! Ja, redan ikväll faktiskt. När vi kom hem ifrån Göteborg åkte jag in och körde releasen här i Arvika på Hälsokompaniet också! Jag giller't!!! Vissa grejer satt bättre, andra som om jag aldrig sett dem förut, men som sagt. Skitkul!!! Och idag var jag såååå sleten när jag kom hem! 


Lördag i Göteborg var shopping shopping shopping! Det fick räcka som träning för dagen. Lunch på stan i solen. En turkisk yoghurt med cashews och hallon med en stooor Vanilla Ice latte. Kul när det finns alternativ för en sån som mig även om jag fick lämna "nötterna". 




Därefter var det dags för show! Så jädra bra!!! Åk och se'n!!! Superduktiga. God mat. Bra musik. Och roligt. Har tränat skrattmusklerna desto mer! Tack så mycket för sällskapet, Daniel och Caroline! Hoppas ni haft det lika kul som oss! 

Har en plan för veckan, får se hur många justeringar det blir men förhoppningen är fyra-fem pass på Hälsokompaniet! 


Ses imorgon!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar