torsdag 11 september 2014

AJ!!!

Det vart inte så illa som jag trodde imorse. Jag kom upp, klädde på mig, lämnade ett barn på dagis, åkte till jobbet, fixade kaffe, tog med koppen in på mitt rum och startade datorn. 

Därefter gick det bara neråt! Eller uppför! Eller hur man vill se det! 

Mina armar har ont. Mina axlar har ont. Min rygg har ont. Mitt bröst har ont. 

Det är träningsvärk deluxe. Träningsvärk när den är som bäst! Jag har återigen fått ett kvitto på att jag kommit i kontakt med muskler jag tidigare bara snuddat vid. Nu sitter kontakten där och förhoppningsvis ska det börja ge de resultat som inte jag sett röken av tidigare. 

För att jämna ut resultaten satsade jag idag på ett underkroppspass. Pyramidpasset var min tanke men idag var det tydligen fler som tänkt träna så jag insåg ganska direkt att jag inte skulle kunna utföra det utan avbrott så då ändrade jag och körde samma övningar fast i supersets om volymstyrka istället. Kunde öka på vikten i tre av övningarna. I sumo squats sänkte jag med en nivå då jag haft ont i ryggen som sagt sista tiden. Men det värsta var ändå front squats, jag hade så himla ont i armarna att det var en plåga att lägga ner stången över armarna och att utföra övningen fick mig att bara vilja skrika rakt ut, vid varje knäböj! 

Idag blev det ingen fotografering eftersom det fanns folk precis överallt i lokalen. Jag vill inte riskera att någon som inte vill hamnar med på bild, men jag vill inte heller att folk ska tro att jag fullkomligt tappat greppet! 
"But first, let me take a selfie!"

Imorgon vill jag köra nåt av de kombinerade passen, typ Tabata eller nåt, men det är inte jättekul helt ensam. 

Ingen som känner sig manad???





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar