fredag 3 oktober 2014

No matter what...

Just nu är det segt!
Jag är ledsen, bitter, förbannad, nervös och... Ja allt på en gång! Inget jag gör verkar gå min väg eller känns bra. 

Förra fredagen var det PT-pass. Jag såg redan när jag gick ut från Hälsokompaniet fram emot nästa som skulle vara i tisdags. Det blev inget. Istället bröt den sär skit-förkylningen ut som jag burit på ett tag. Det är hals och bihålorna som sänkt mig fullkomligt. Så inställt PT-pass i tisdags. Ny tid för PT idag. Det blev skit av allt. 



Såhär ser min aktivitet ut! 

NO WORKOUT! 

Jag är sjukt less på det här nu... Rösten är knappt befintlig, allmän tillståndet vacklar mellan snart frisk och dödssjuk, bihålorna helt igentäppta och ingen ork. 

Att jag inte tränat på en vecka gör mig mer sjuk. Jag blir frustrerad och rastlös men mentalt mår jag riktigt kasst av att inte träna. Dessutom för jag över det mentala till det fysiska så just nu känner jag mig uppsvälld, svullen, plufsig, abnorm, blek... Det känns som om jag tappat varenda muskel i kroppen, som att varenda muskelfibrer i kroppen bytts ut mot överskottsfett... Jag känner mig som jag gjorde innan kost- och träningsmodifieringar... Dvs inte alls bra! Dessutom är jag i ägglossningstider och det gör ju knappast saken bättre även om jag vet att jag inte till 100% överdriver det hela. Har varit i Sthlm två dagar på utbildning. Första dagen tog jag mig in i en butik för att prova en tröja. Visst, jag fick med tröjan ut men jädrar vad det plofsade ut över höfter och mage... Något har hänt över det området. Jag har svullnat upp fullkomligt!!!

Apropå Sthlm. Vi bodde ju PERFEKT!!! Mitt på Drottninggatan, mittemot ett av mina favorit caféer när det gäller kaffe latte, John Chris. Ska bor där nästa vecka på nästa kurs också. Suveränt. 
Men... Det hade sina nackdelar också...

Jag kör det rakt av...







Jag kanske upplevs som petig och barnslig... Men, jag kan ta att det är halvtaskigt bara det är rent... Men, i badrummet??? No no no!!! Där ska det vara fräscht! 

Nu ska jag bara fortsätta kura ner i soffan och glömma allt vad jobbiga förkylningar, jobbet och allt där emellan heter och bara njuta av den massage jag snart ska tvinga Per att utföra... 

Hej på marten!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar