fredag 6 februari 2015

ÄNTLIGEN!!!

Idag blev det äntligen dags, träning! 
Har inte fått till ett enda pass sedan i söndags. Den där svidande och irriterande känslan i halsen som jag kände under jamen i söndags gav liksom inte med sig. Varje morgon vaknade jag med halsont. Visserligen gav det med sig bortåt lunchtid men då var motivationen för träning fullkomligt noll! 

Det var det även idag. Meningen var att jag skulle kört spinning och ABSolute 6.30 imorse men när småkillarna åkte och sov hos mormor och morfar igår så passade vi på att ta en kortare sovmorgon så jag var inte på jobbet förrän efter 7 imorse. Gött! 

Därefter satt jag och våndades hela telefontiden för att hitta ursäkter för att slippa träna före lunch. Det funkade. Sedan försökte jag hitta ursäkter för att slippa träna på eftermiddagen också. Men vid fredagsfikat stängde jag av datorn vilket innebar att jag inte hade nåt jobb att gå tillbaka till och då blev det träning. Grabbarna var på Ingestrand med mormor. 

Det blev ett lite hopmixat pass just för att få in det mesta. 

Det sporrade gött att jag höjde vikt på en del, men även för att det kändes så jädra gött. Orken tog liksom inte slut! Det kändes som om jag hade hur mycket som helst att ge... 

Imorgon blir det dock ingen träning. 
Erik ska på sitt livs första friidrottstävling. Längdhopp och 60-meter står på schemat. Och jag är uppriktigt sotis!!! 
Men jag får nöja mig med att hejja på!!! 
Taggad och ladda är han iaf! 

Och det är jag med, mellon drar ju igång imöra!!!!! 

Nu laddar jag inför Jam och balance på söndag! Utan halsont!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar