tisdag 30 december 2014

Ohohoo... Nu var det nära...

Jisses vilket pass man gjort. 
Man känner ju mer eller mindre för olika pass. CXWORX är ett pass jag gillar och behöver men sällan får till. ABS har jag bara testat ett par gånger, och jag har inte riktigt fastnat för det. Idag var jag bokad på ABS som pga julledighet byttes till CORE. Same thing different name kände jag och så drog vi iväg!

Det var INTE samma sak! Inte ett dugg! Efter att man var redo att ge upp hör jag Camilla viska: "- å nu är det bara 1 timme och 23 minuter kvar alltså!!!" Vad faaan! Kollar klockan, det har gått 7 minuter!!! Det var ett av de hårdaste core-passen jag gjort. När det passet var slut och vi inväntade nästa pass, Step & Power, så sa jag till henne att jag hoppas fasikens inte att nån har nåt roligt att säga imorgon på nyårsafton för jag kommer nog va oförmögen att kunna skratta!

Nästa pass då, Step & Power. Det är nästan 1.5 år sedan jag var på det sist. Då kördes varannan låt cardio på bräda med styrka på golvet. Idag var det cardio och styrka i Tabata-form passet rakt igenom. Just My Style!!! Det gillade jag. Så om det blir fler Tabata-pass så är jag definitivt på! Underbart! 

Stannade kvar några minuter för att se uppvärmningen till Plyon efteråt för att se om det skulle vara way over my league. Har nämligen tänkt testa nästa vecka... Hujedamej! Men, just uppvärmningen såg väl ändå ut som nåt jag skulle fixa... 

Inga bilder idag men otroligt gött med sällskap!!! Har äntligen hittat en kollega som är lika intresserad av att träna som jag och som dessutom kör på samma gym, så det ökar ju chanserna att hinna med nåt pass ihop ibland vilket jag som sagt saknat såååå länge. 

Nu har jag landat i soffan med ett glas rött och lite paj bakad av mina två små söner. Ett perfekt sätt att göra sig av med lite julrester!!!

Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!!!
Och som A på Step & Power sa, nästa år  ska bli vårt absolut bästa träningsår!!!!

So far.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar